آرشیو اسفند ماه 1400

بلیط هواپیما ارزان

بلیط هواپیما مشهد کیش

۵ بازديد

سامی جاوهیاینن ، معاون توسعه تجاری شرکت هوانوردی  بلیط هواپیما تجدیدپذیر نست، تغییرات زیادی را پیش رو می بیند، به ویژه در بازار SAF.

"در کوتاه مدت، ما پتانسیل قابل توجهی برای استفاده از SAF برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای با استفاده از فناوری و مواد خام موجود در حال حاضر داریم. تا سال 2030، ما تخمین می زنیم که تا 10٪ از کل سوخت جت مورد استفاده در جهان می تواند SAF باشد.

Jauhiainen می گوید که ما باید شاهد پذیرش سریع فناوری های جدید برای رشد بیشتر پتانسیل باشیم.

من فکر می کنم آنچه در 5 تا 10 سال آینده خواهیم دید، فناوری های جدیدی است  بلیط هواپیما مشهد تهران که برای مثال از زباله های جامد شهری و مواد خام لیگنو سلولزی استفاده می کند. در 10 سال آینده، ما همچنین باید شاهد تجاری شدن فناوری انرژی به مایع باشیم و این پتانسیل بیشتری برای رشد استفاده از سوخت های هوایی پایدار خواهد داشت.

Neste با وجود چالش ها، سال پرمشغله ای را پشت سر گذاشته است. این شرکت قراردادهای جدیدی با  Air bp  و  Shell  برای افزایش عرضه SAF در سطح جهانی امضا کرد.

علاوه بر این،  Finnair  در سال 2020 قراردادی را با Neste امضا کرد تا به تدریج و به طور قابل توجهی استفاده از SAF را افزایش دهد. Anne Larilahti معاون پایداری  Finnair  می‌گوید SAF بخش مهمی از استراتژی Finnair است که برای دستیابی به اهداف بی‌طرفی کربن آتی ما لازم است.